22 de maig 2014

Empar Moliner sobre els lingüistes dels mitjans de comunicació

Aquesta vegada jo no parlaré gaire i deixaré que parli Empar Moliner, que avui ha dedicat un comentari als lingüistes dels mitjans de comunicació i a la importància que té fer servir un llenguatge adequat en aquests mitjans. De passada, també explica algunes coses sobre la manera que tenen de treballar i les dificultats de fer-ho bé per falta de recursos... humans.



Jo no sé qui és aquest tal Albert Castillón, però certament s'ha ben cobert de glòria!

Moltes gràcies, Empar!

4 comentaris:

  1. L'enllaç de TV3 a la carta no em funciona (s'obre la pàgina de TV3 però diu que ara aquest vídeo no està disponible). Amb l'enllaç de YouTube no he tengut cap problema:

    http://www.youtube.com/watch?v=a9M_eU-9JHM

    I aquesta Empar Moliner és una crac (el GDLC diu que n'Empar és un crac, en masculí, però no ho acab de veure clar).

    Salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, doncs a mi sí que se m'obre (després de la publicitat). I el teu enllaç a mi em porta a una altra part del programa, on parlen d'altres coses. ¿Has probat de canviar de navegador?

      Elimina
  2. I pel que fa a 'crac', no només això, sinó que el significat és el contrari! El DGLC dóna aquesta accepció, però parla d'"home...". O sigui que, tot plegat, necessita millorar...

    ResponElimina
  3. Sí, senyor! Paraules molt encertades, les de l'Empar Moliner. Tant de bo tothom tingués tantes ganes de parlar bé i de fer bé la seva feina quan es dediquen a fer-ho de cara al públic! Chapeau!

    ResponElimina